Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 hola des del Pla d'Urgell

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDc Set 14, 2011 12:40 am

Hola a tothom des del Pla d'Urgell, a les comarques de Ponent. Very Happy

Fa poc em vaig retrobar amb una bossa de soldadets de quan era (bastant) més jove.
Vaig veure que eren de la casa Montaplex i, remenant per la xarxa, he vist que, lluny de ser una cosa de canalla i passada de moda, hi ha un món viu i adult relacionat amb les miniatures militars.
I així he descobert els jocs de guerra, el que fèiem quan érem petits però amb regles i més endreçat. I he anat a petar a aquest fòrum (malauradament una mica ensopit, però felicitats als promotors) on aprofito per fer-vos unes consultes.

De les diferents opcions de jocs, em criden l'atenció el Flame of War (del Warhammer, com que no tinc res i veient els opinions, ja no dic res) perquè sembla que el juguen bastants. I el DBMM perquè permet jugar en moltes èpoques. Què em recomaneu?

Tinc uns 400 soldadets de 1/72 (22 mm) però són de diferents exercits i sembla que la mida meś utilitzada és la de 15 mm (1/100). Val la pena utilitzar-los o millor començar de zero amb els 15?

Aprofito per preguntar si hi ha jugadors de les comarques de Ponent (a banda del marcbea, em sembla) sobretot de la plana (de Lleida a Cervera i de Balaguer-Agramunt a les Borges). També he vist que hi ha un grup de jugadors del FoW al Camp de Tarragona, que em queda relativament a prop.

Bé, una cordial salutació a tothom cheers
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDc Set 14, 2011 1:14 pm

Bones!

Sí que està ensopit això, sí...

Mira, sincerament, i tot i que hi ha il.lustres jugadors de 15 mm. per aquí, si tens uns centenars de 1/72, no t'hi fiquis als 15s. Les regles existents et valdran i hi ha prou cases que fan minis de 20 mm tant en metall com en plàstic com per a satisfer gairebé qualsevol necessitat. Si vols un exèrcit barat continua amb els 20 mm. Et recomano especialment HaT i Zvezda, i que t'ho miris també per internet. Zvezda fins i tot fa (o feia) jocs per a les seves miniatures (Age of Battles o quelcom així) amb caixes plenes de figures i regles i escenografia i tot.
Et deixo un enllaç molt útil: plastic soldier review on analitzen referències de diferents marques i èpoques.

Però personalment... Et recomano que et passis als 28 mm. Avui dia hi ha prou marques que en fan, en trobes per a gairebé totes les èpoques, i són el compromís perfecte entre exposició i jugabilitat. Prou grosses per a pintar-las sense que sigui una tortura i per tal que un cop es té la suficient habilitat quedin prou bé com per a ser exposades. I prou barates com per a fer exèrcits amb elles. De fet la tendència és cap a fer-ne la principal categoria, i les millors miniatures per a jugar amb diferència es fan en aquesta escala.

Les marques més recomanables són Perry Miniatures, amb figures esplèndides, Victrix també, Warlord Games, Wargames Factory, Gripping Beast, Conquest Games o Immortal Miniatures.

Els Perry fan Primera Croada, Guerra dels 100 anys, de les Roses (amb caixes de plàstics), Civil Anglesa, Independència Americana (amb caixes de plàstics d'aquí a no gaire), Napoleònics (amb caixes de plàstics), Primera Carlina, Guerra Civil Americana (amb caixes de plàstics) o Sudan (amb caixes de plàstics). Sensacionals, i moltes poden servir per a altres conflictes: els croats per a la Catalunya de Ramon Berenguer III per exemple, els 100 anys per als conflictes entorn el Compromís de Casp, els de les Roses per a la Guerra Civil Catalana o els de la Civil Anglesa per als temps dels Segadors.
Victrix fa napoleònics, i també molt bons. Econòmicament surten de conya i tenen molta varietat i caràcter. Es munten quasi com maquetes, amb més peces que els Perry, encara que no són gens difícils.
Warlord Games fa Romans d'inicis de l'Imperi i enemics Celtes , Germànics i Dacis, molt macos, grans miniatures i força econòmiques. També fan Napoleònics (Prussians i ara Russos) a més de Guerra Civil Anglesa/Guerra dels Trenta Anys. Aquests darrers amb miniatures esplèndides i molt recomanables. També fan Britànics i Alemanys de la 2ª Guerra Mundial en plàstic dins una gamma molt variada d'aquest període.
Wargames Factory, tot i el sarau que van tenir amb canvi de direcció l'estiu passat, continua fabricant Romans republicans, Numides, Celtes i Germànics, Amazones (fantasia), Guerres Zulús i Guerra de Successió espanyola amb una caixa d'infanteria sensacional que aquest mes es complementarà amb cavalleria. Encara que l'estil de les miniatures és una mica bast, les figures de la Guerra de Successió són molt i molt recomanables.
De la resta, Gripping Beast fa víkings i saxons de plàstic (també Wargames Factory, per cert), Conquest Games cavalleria normanda (medieval entorn el 1000-1100, vaja) i Immortal fa hoplites grecs despatarrants.

Et recomano que et "passegis" per les botigues virtuals (les webstores) d'aquestes marques. Brutal.

Per cert, quina/es època/ques t'interessa/en?
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDc Set 14, 2011 1:20 pm

Per cert que se m'oblidava un factor important a favor dels 28 mm.

Es poden emprar per a enfrontaments ocasionals amb exèrcits de fantasia tipus warhammer. Només cal emprar la llista d'exèrcit adequada o fer-ne una de decent (cal tenir en compte que es tracta d'un joc molt popular però paradoxalment molt dolent i molt poc seriós, donat al que es coneix com mixmaxing)...
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: moltes gràcies    hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDj Set 15, 2011 12:40 am

...Dogged per la teva resposta ràpida i interessant.

En aquest remenar per la xarxa ja havia trobat la pàgina plastic soldier review. Com dius tu, molt útil.

Pel que fa a la mida dels soldadets i època... és cert que els de 15mm i fins i tot els 22mm (en els que tinc de Montaplex van dels 20mm als 22) són molt petits. Per contra, gent que els ha pintat m'ha dit que és més fàcil (els de 15) perquè hi ha menys detalls. Jo he provat amb uns Italieri i Revell de la IIGM (1/72 i deunidó la feina que porta.

La proposta dels 28mm la trobo interessant tot i que les de metall (que he mirat depressa) no les trobo tant barates. Qüestió d'agafar de plàstic Very Happy. Quans soldadets calen per poder jugar (o a partir de quants)?

I sobre la mida i les èpoques (la teva solució de aprofitar croats per medievals catalans,... és sensacional) va lligat a una tercera pregunta. Quin joc em recomaneu en que hi pugui haver cavallers catalans, almogàvers,... i fins i tot, si no és molt demanar, miquelets?
I per aprofitar els soldadets de la IIGM que ja tinc?
En el meu cas s'afegeix la dificultat de veure que hi ha per aquí Ponent, per poder jugar de tant en tant. A Tarragona ja śe que hi ha el grup de FoW. I Barcelona i, sobretot el Penedès, són molt lluny per aquest tipus d'activitat (s'hi pot anar de tant en tant).

Aprofito per una altre tema.
Potser perquè el primer que he vist és el FoW que té llibres i figures relacionades, però entenc que (fins i tot en aquesta marca) pots jugar amb figures de diferents cases mentre es respectin les mides? I aquests plafons on poseu les figures, els feu al vostre gust o ve marcat per algú?

gràcies per la paciència i l'atenció Smile

Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDj Set 15, 2011 10:17 am

El problema de pintar escales més petites és el grau de detall que hi vols posar. Els 15 mm es poden pintar amb poc detall però és clar, obtindràs figuretes amb poc detall. A segons qui li poden semblar ninotets petitons pintats de colors. Si els pintes bé poden quedar força bé però com dius, la feinada és molt bèstia i t'hi pots deixar la vista.

Els 28 mm. tenen l'avantatge de ser més grans, òbviament, el que permet de pintar amb més comoditat. Es poden pintar amb el que diuen "qualitat de joc", sense gaire atenció al detall, amb colors plans i emprant una tinta o semblant per a marcar detall. També es poden pintar amb una mica d'atenció i queden prou bé com per a poder ensenyar. O es pot barrejar els sistemes per a fer el gruix de les tropes i aquelles figures que rebran més atenció.

La quantitat dependrà sempre principalment del nombre de què disponguis Wink però també del reglament. Els reglaments d'escaramusses (skirmish) serveixen per a enfrontaments petits, els altres permeten de fer batalles més grosses. Els reglaments poden basar-se en escenaris i/o en llistes. Els primers només depenen del que vulguis posar en funció del que vulguis representar o les figures i escenografia de que disponguis. Els segons permeten de fer enfrontaments "lliures" (pick up games, en diuen), depenent també del que tinguis. Generalment, entorn dels 100 et permetran de jugar força coses, depenent de les quantitats necessàries per als regiments. Si fossin de 24 figures, per exemple, tindries posem 3 batallons d'infanteria i 1 regiment de cavalleria, amb una bateria de canons...

A l'hora de recomanar, n'hi ha molts, de jocs, però tal i com està avançant, personalment recomano el Black Powder. Basat en escenaris però amb possibilitat de jugar a puts. L'han desenvolupat a Warlord Games amb la implicació directa de Rick Priestley i d'altres, de reconeguda fama. És fàcil de llegir i agafar, amb un sistema de comandament molt ben arranjat i no demana retirar miniatures de la taula. O sigui que les unitats reben baixes però no has de treure figures, que seria un pal. Abasta del 1700 al 1900. El Hail Caesar adapta el mateix sistema per a enfrontaments pre-pòlvora, facilitant el jugar diferents èpoques amb un mateix sistema i mantenint-ne la facilitat. És un reglament que ha tingut molt d'èxit i guanya adeptes amb els dies. A més té un suport incondicional per part dels creadors i publicadors i uns valors de producció que són dels millors del mercat, mantenint un preu asequible. De moment ja han tret un suplement per al segle XVIII, cobrint-ne els conflictes, molt ben rebut. Estan preparant 2 suplements napoleònics i han anunciat un suplement per a la Revolució Americana i un altre per a la Guerra Civil Americana i també suplements amb llistes d'exèrcits per a Hail Caesar. El que vol dir tot això és que amb el joc bàsic pots jugar perfectament i els suplements encara li donen més profunditat al joc.

En quant a la 2ª GM... Rate of Fire, de Crusader, encara que no en sóc gaire coneixedor. Passa que personalment no em van gaire els jocs moderns que no siguin d'escaramussa. Penso que les dimensions del joc demanen molt espai si hi participen tancs i canons. Per això no recomano el FoW, doncs aquests enfrontaments tan abstractes, crec, fan perdre individualitat al joc. Vull dir que els conflictes tan moderns es mouen a un terreny molt més d'unitat petita i això es perd quan es fa servir formacions grosses. Però a cada qual...
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
eloi
Confrare
Confrare
eloi


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 07/01/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 16, 2011 4:38 pm

Això a veure si s'anima el tema, Benvingut!!
D'entrada et diría el mateix, aprofita les 1/72 que tens, pero discrepo en quand que es mes barat que 15mm, i discrepo que es mes dificil pintar 15mm, al contrari, quand mes petita es la figura, mes fàcil pintar, evidenment es degut al detall que es mes evident en les de 1/72 apart de l'utilització d'ombres (els plegs de la roba) el resaltar les cares, que per mi es un calvari, només d'imaginar d'haver de pintar cares en figures de 22 ó 28mm... bufffff
I després, encara avui en día es molt mes fàcil trobar una gran varietat de 15mm. en qualsevol época i dins de cada perióde históric, una gran varietat que va desde p.ex. dins dels napoleónics, pots fer-te qualsevol pais que et fáci gràcia, Francessos, anglessos, russos, austriacs, prusians...com més minoritaris com Otomans, suecs, danesos, polacs, bávars, saxons... i dins d'una mateixa nació, uniformes siferents segons l'any, no va igual un francés de 1805 a un altre de 1815, i al mateix amb austriacs, rusos...etc. I tot aixó igual en altres époques, com la Antiguetat... tot això en plàstic ni de lluny.
I preus no difereixan tant, entre el metall i el plàstic.

I per acabar el rotllet, encara tens un altre posibilitat per representar,grans batalles o campanyes amb grans quantitas d'unitats, com son el 6mm, en metall es clar!, encara mes fàcils de pintar i a l'hora un detall que acollona, però un resultat espectacular !!

anim i a la barraca de cap !!
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 16, 2011 5:18 pm

Consti que en tinc centenars, de 15 mm. Per això no puc evitar de dir-ho: cal fer una prova visual.
Es pot comprovar fàcilment que a una distància d'un parell de metres a tot tirar, el que es veu a una taula de joc de 15s és una munió de cosetes de colors amb banderetes... Laughing

Bé, ja som tres xerrant!

Eoeo!
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
eloi
Confrare
Confrare
eloi


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 07/01/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 16, 2011 5:33 pm

I tens molta raó, tinc de pintades que son una pasada per el detall i d'altres que millor no apropar-se, i en canvi de lluny no sabríes dir quines son les currades i quines no, però si en 15mm ja es dificil fer una batalleta amb cara i ulls, vull dir amb un minim d'unitats, i que mai arribaría a un cos d'exercit !! amb 1/72 ja es imposible, per aquesta escala o una mica mes grand son per jugar en plan SKIRMISH, o sigui amb unes 20 ó 30 figures. Com a mínim les que tinc ben pintades son per a mi "la joya de la corona" i es clar en aquets cassos son les primeres en caure en combat Rolling Eyes

I torno fixar-me en els 6mm per poguer representar més d'un cós d`exèrcit, BACCUS acaba de treure un interesant tema:

https://www.baccus6mm.com/index.php?content=news

I aquí fotos de les meves escaramusses:

http://mibloglasalleasl.blogspot.com/
Tornar a dalt Ir abajo
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 16, 2011 11:56 pm

hola Eloi i Dogged (i que s'apunti)

De moment estic mirant però, em sembla que ho dic a la presentació, he fet cap aquí després de descobrir les miniatures militars (i els diorames i vinyetes que es podien fer).
Vaig passar del 1/72 a 1/35 al veure el que costava pintar el primer (els ulls vermells com a tomàquets affraid ) tot i que dels segons no n'hi he pintat cap.

He vist alguna virgueria en pàgines que heu enllaçat en el fòrum (en 15mm) però no se si els meus ulls resistirien.

Lo dels 6mm els he vist en una botiga i són petits, petits,...

en tots cas, gràcies a tots dos pels vostres comentaris i opinions.

molt bé el bloc lasalle
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDs Set 17, 2011 3:52 pm

Dins aquest fòrum, a l'enllaç https://jocsdeguerra.forocatalan.com/t43-napoleonics-en-28-mm hi ha unes fotos de diorames espectaculars. Malgrat que semblen de 54 mm. resulta que són miniatures Perry i Victrix de 28 mm...
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDs Set 17, 2011 10:29 pm

Sí, ja els havia vist. Són espectaculars.
De fet, hi posa, que n'hi ha algun de 20mm.

Impressionants.
Tornar a dalt Ir abajo
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 23, 2011 4:51 pm

benvingut! i ben trobat perque veig que has animat una mica el forum... feia molt de temps que no escrivia

no et puc fer mes recomanacions que les que ja t'han fet... nomes volia dir que jo trobo mes dificils de pintar els 15mm que els 28mm. es una questio que depen de cadascu, jo porto 14 anys pintant figures de 28+ mm i aquest estiu vaig pintar el primer 15mm i ho vaig passar molt malament, hi ha detalls molt mal esculpits i detalls que es veuen pero gairebe impossibles de pintar en condicions.
a mi tambe m'havien dit que els 15mm son mes facils pero el canvi d'escala va ser bastant traumatic en el meu cas. potser es perque vaig voler-lo pintar com si fos un 28mm xD.



Tornar a dalt Ir abajo
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDs Set 24, 2011 12:49 am

gràcies pels comentaris Albert

Jo he provat de pintar un parell de 22mm i ja costa...

... per cert, a que jugues amb tants 28 pintats?
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDs Set 24, 2011 11:16 am

Això, això!

Que surti!

Només que facis època romana, o segles VIII-XI, o segle XV, o 1620-60, o 1700-1775, o 1805-1820, o 1860-70, ja podem fer enfrontaments...

Cool
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDs Set 24, 2011 12:50 pm

desvalls, enlloc he dit que siguin "tants" Laughing
com que he passat alguns periodes llargs d'inactivitat i que la faceta de pintor em domina per damunt de la de jugador no en tinc gaires... no arriben al centenar i tots de wh40k i wfb (els jocs de games workshop).
ara mateix les meves prioritats son un diorama que tinc pendent des de fa temps i un exercit per jugar a wh40k. quan tingui aixo mes avançat em posare a fons amb napoleonics (15 mm i 28 mm)

aqui tens una mostra del que faig: https://jocsdeguerra.forocatalan.com/t52-galeria-albert

dogged, m'ho poses facil amb tantes opcions Laughing pero de moment la meva prioritat es el wh40k (es l'unic que juguen els meus amics)
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDs Set 24, 2011 11:21 pm

mmm...
Ves enllestint doncs aquest exèrcit de 40K i posa't amb els naps...

Quin exèrcit faràs?
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDl Set 26, 2011 8:47 pm

Fare caçadors de dimonis.
Lo dels naps de moment ho deixo com un proposit pel 2012
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDt Set 27, 2011 12:33 am

Òndia, jo tinc un exèrcit de caçadors de dimonis i me'l venc. Marines cavallers grisos i exterminadors cavallers grisos. També inquisidors i sèquits. Armes pesants incloses, canons psíquics, incineradors... I personatges. I crec recordar que hi ha un host dimoniac i també autoflagelants i tot.

T'interessa?

Per si de cas m'aniré mirant el ròster i demà te'l penjo... cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 30, 2011 12:20 am

posa totes les ordres de venda en "stand by" que supero la oferta Cool

seriosament, si els tens sense pintar (o amb imprimacio) m'interessa molt. si son pintats m'ho hauria de pensar una mica mes... podriem aprofitar les jornades alpha ares, si finalment hi vas
anem parlant-ho en privat que si no convertirem la presentacio d'en desvalls en una altra cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitimeDv Set 30, 2011 8:19 am

OK!
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Contenido patrocinado





hola des del Pla d'Urgell Empty
MissatgeAssumpte: Re: hola des del Pla d'Urgell   hola des del Pla d'Urgell Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
hola des del Pla d'Urgell
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presente!
» Hola des de Girona
» Hola holita terricolitas xD
» Bernatcapgirat
» Hola! Sóc la Jenny!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Presentacions-
Canviar a: