Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Hey !, Molt bones

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Alrik
Serf
Serf



Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 28
Ubicació : Valles Oriental

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDj Des 23, 2010 12:55 pm

Hey, nois m'agradat, això que pensesiu, de crear un forum, de wargames en Català, vull que sepigueu, quew intentere participar el més bé possible.

Doncs, soc un noi de Sant Celoni, al Valles Oriental, tinc 14 anys, i potser en fa dos o tres diria, que estic al hobbie, fins ara, no mi havia posat, enserio pero quan va surti, la 8 edició, vaig dir, si aquesta es la meva ! Em dic Roger, i crec que el meu equip, seran el nans. M'agrada molt la seva historia, i sempre e cregut que una bona defensa es un bon atac hehe Very Happy , doncs això es tot nois !

Bones festes ! santa
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDj Des 23, 2010 1:08 pm

Benvingut Roger!
Jo també sóc nana! Farem bona amistat. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:32 pm

Benvingut, Roger! M'alegre que t'agrade i que tingues ganes de participar-hi!!

Jo sóc més de 40,000, però sempre es pot aprendre en esta vida Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Alrik
Serf
Serf



Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 28
Ubicació : Valles Oriental

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDv Des 24, 2010 1:58 am

Molt vent dit !, a mi sincerement, no m'agrada gaire això del 40.000, nomes pistoletes, i explosionetes, pert tota l'emoció no ? Very Happy , avera si aconsegueixes enganxarmi.
Tornar a dalt Ir abajo
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDv Des 24, 2010 2:58 am

Pues per el que vist el 40k mes que tirotejos son mes importans les de cos a cos nomes el tau son nomes dispara com a tàctica exclusiva

Aunque aigua vingut 2h mes tard que ti benvingut xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDv Des 24, 2010 3:07 am

Alrik escrigué:
Molt vent dit !, a mi sincerement, no m'agrada gaire això del 40.000, nomes pistoletes, i explosionetes, pert tota l'emoció no ? Very Happy , avera si aconsegueixes enganxarmi.

Els meus tirànids solen massacrar amb urpes i dents, no sóc gaire de disparar, i m'agrada molt el 40k. Surprised
Tornar a dalt Ir abajo
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitimeDv Des 24, 2010 3:34 pm

Alrik escrigué:
Molt vent dit !, a mi sincerement, no m'agrada gaire això del 40.000, nomes pistoletes, i explosionetes, pert tota l'emoció no ? Very Happy , avera si aconsegueixes enganxarmi.

I a veure si m'enganxe jo a Fantasy!

No només es disparar, però tampoc no és només cos a cos. Quan jugue amb dimonis, em massacren per no poder disparar!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hey !, Molt bones  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hey !, Molt bones    Hey !, Molt bones  Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hey !, Molt bones
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Presentacions-
Canviar a: