Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Doncs, vosaltres que escolteu?

Ir abajo 
+4
DOGGED
jordims21
Jenny
Alrik
8 participantes
AutorMissatge
Alrik
Serf
Serf



Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 28
Ubicació : Valles Oriental

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDv Des 24, 2010 2:10 am

Doncs, obro aquest post, per que ens coneixem millor, aixì doncs que escolteu? A mi m'agrada, El Heavy Metal i tots les seves derivants grups com; Metallica, Iron Maiden, Ensiferum, Deep purple etc, també m'agra el Hard Rock, Ggun's and Roses, i tot aquest estil. Aqui teniu;





Pert cert, toco la guitarra electrica, hi tinc un grup, amb uns cuants amics Very Happy

Vosaltres?
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDv Des 24, 2010 11:25 am

EIiiiiiiiiiii! A mi també m'encanta el Heavy, encara que escolto una mica de tot, excepte màquina, regueton i frikades d'aquestes. Sobretot m'agrada el heavy(Manowar, Metallica, Blind Guardian...), el punk no comercial (El trono de judas, salvate si puedes, asto pituak...) encara que també n'escolto de comercial com offspring, Nofx,etc. També em mola l'ska, i l'OI, i de tant en tant em dona per altres tipus de grups com Smashing pumpkins, pixies...
També m'agrada moltíssim la música en català, com camarada kalashnikov, avalots, pilseners, ...

La meva llista és infinita. Very Happy

Jo tocava el baix, però el tinc abandonat. He tingut varis grups. Però d'això ja fa sis anys.
Surprised
Tornar a dalt Ir abajo
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDs Des 25, 2010 4:00 pm

Doncs veig que a tots ens agrada el mateix xD!!!

jo apart d metal i rock també escolto algo de jazz, blues i coses aixi
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDg Des 26, 2010 1:38 am

Jo actualment estic tocant la guitarra en un grup, de moment toquem només versions (fa ml poc que toquem) pro tenim algun tema composat pendent.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDt Des 28, 2010 9:52 pm

Sóc massa rar pel fet k m'agradi la clàssica i el folk?

Tb m'agrada la folk britànica i americana, el R'n'R, R&B, soul, blues i coses d'electrònica. I alguna coseta de rock industrial i heavy: Metallica i poquet més, i gairebé res del k es fa ara.

De fet trigo menys a dir k no m'agrada: flamenco, rumba i salsa i similars; no ho soporto, no puc.

Nota: ki hagi vist una peli del Peckimpah m'entendrà quan digui k no hi ha millor música per a escenes de molta acció k un vals.
La clàssica va bé amb tot!
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Quim
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 27/12/2010

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDc Des 29, 2010 12:31 am

Jo, tot i que porto el dimoni dins i el dimoni demana bon rock ja fa uns anys que el que em sembla el mes creatiu que es fa en els ultims anys es el rap


La meva canço preferida de pelicula de guerra es aquesta obra mestra de la musica
Tornar a dalt Ir abajo
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDc Des 29, 2010 5:01 am

jo escolto moltes coses dins del mateix genere ja sigue animetal, rock, freakmetal o J-rock pero escoltu una mica de tot

no puc evita deixa aquesta del reno renardo
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDc Des 29, 2010 12:32 pm

DOGGED escrigué:
Sóc massa rar pel fet k m'agradi la clàssica i el folk?

La clàssica va bé amb tot!

A mi em mola molt la clàssica. No hi entenc, però quan l'escolto, em fa vibrar Smile
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDc Des 29, 2010 12:44 pm

Jo tampoc és que hi entengui, però té moments per a tot, i com a ambientació és insuperable; només cal cercar...
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Jotun
Serf
Serf
Jotun


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 03/01/2011
Edad : 41
Ubicació : Barcelona/Palamós

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 10:58 pm





Editat per darrera vegada per Jotun el Dt Gen 04, 2011 7:05 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitimeDt Gen 04, 2011 3:19 pm

jo soc força limitat en l'estil de musica, escolto gairebe exclusivament ska (sobretot el mes classic) i una mica de punk (de l'estil milencollin, lagwagon, etc)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Doncs, vosaltres que escolteu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Doncs, vosaltres que escolteu?   Doncs, vosaltres que escolteu? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Doncs, vosaltres que escolteu?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Off topic-
Canviar a: