Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Botigues xules

Ir abajo 
+9
M. Drop
albert
esparver73
DOGGED
Belenger
Alrik
jordims21
Morkai5
Jenny
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDl Des 20, 2010 7:57 pm

Estaria bé compartir informació de les botigues que ens agraden, on comprem material pels hobbies, on juguem, etc.

A mi m'agrada moltíssim la Kaburi, de Passeig Sant Joan 11 de Barcelona. Té una sala molt gran de taules de joc, apart de la botiga, que és força xula i té de tot. Apart, té bar per si a mitja partideta ve de gust un suc o unes braves. Razz

De la zona d'Arc de Triomf també m'agrada la Games Workshop(encara que la botiga d'abans era més xuli i gegantina) i les Gigamesh.

A Sabadell hi ha el Rincón del friki, que gairebé no s'hi cap, però almenys hi ha alguna cosa. I a Granollers hi ha "el viejo mundo" (quina mania amb posar noms en castellà)¬¬

Tornar a dalt Ir abajo
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDl Des 20, 2010 10:11 pm

Ei, sembla que estan molt bé! Algun dia que vaja a Barcelona a vore si m'hi faig un tour.

Ací a València la cosa està pitjor. Per a mi, la millor és Avalon Catarroja, amb un búnquer dalt on poder jugar amb sofàs i tot... però no està a València i necessites cotxe per anar-hi.

A València tenim la Games, que és xicoteta però bé, és una botiga oficial, després tenim Camelot al centre, que ha baixat prou des que es van mudar al Passeig Doctor Serra i Hobby & Cartoon que és una que han obert nova on estava abans Camelot i que tampoc no té massa espai per a jugar.

Magra la situació, vamos... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDc Des 22, 2010 9:45 pm

la kaburi està molt bé, però jo vaig normalment a la games de roger de llúria, que està a un minut de casa meva xD lol!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDc Des 22, 2010 10:13 pm

La Games s'em fa petita, després d'haver conegut la antiga. Sad
Tornar a dalt Ir abajo
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDc Des 22, 2010 10:18 pm

amb això tens raó, però és que hi ha força bon rollo amb els dependents
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDc Des 22, 2010 10:21 pm

Guai.^^
A mi em cauen força bé. Encara que a la Kaburi els conec més i som amiguets. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDc Des 22, 2010 10:30 pm

jo he parlat algun cop amb el que està pintant sempre, no s com es diu, despres hi ha una noia k sta mes pl bar i algun altre que ara no recordo Razz des de l'estiu que no hi passo
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 23, 2010 12:46 am

Potser el que està pintant sempre és el meu amic, el d'ulleres. L'altre és un rosset, i la noia em sembla que només s'encarrega de la cafeteria. Només conec més a un d'ells, sóc força tímida i ja em costa prou fer noves coneixences. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 23, 2010 1:02 am

jeje ami em passa el mateix. Ja niré més per la botiga, que val la pena i la tinc a 10 minuts de casa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 23, 2010 11:14 am

Surprised vale, potser un dia coincidim i tot. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Alrik
Serf
Serf



Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 27
Ubicació : Valles Oriental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 23, 2010 12:58 pm

Doncs, si un dia poddeu passarvos, per Sant Celoni, tenim una botiga que esta cap a caiguda, i esta venent, tot el meterial de warhammer, al 50% de descompte !
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 23, 2010 1:10 pm

Uauuuu! Doncs amb ho cars que són els comtes vampir, és el moment de comprar-los allà. Llàstima que m'agafi lluny...
Tornar a dalt Ir abajo
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:40 pm

Alrik escrigué:
Doncs, si un dia poddeu passarvos, per Sant Celoni, tenim una botiga que esta cap a caiguda, i esta venent, tot el meterial de warhammer, al 50% de descompte !

Això ha passat amb la major part de les botigues de València Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Alrik
Serf
Serf



Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 27
Ubicació : Valles Oriental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDv Des 24, 2010 1:52 am

No m'agradaria dir que aquest, wargame esta cap a caiguda, però tindre que dir que o esta, crec que le principal causa són els preus, si no es que es l'unica, no ?
Tornar a dalt Ir abajo
jordims21
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDs Des 25, 2010 3:56 pm

Bueno, jo crec que cada vegada menys nens petits compren figures pels preus, que al final són els que feien que l'empresa funcionés. Però no perdran mai als jugadors de sempre
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsjeffreyswarhammer.mforos.com
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDs Des 25, 2010 10:54 pm

Alrik escrigué:
No m'agradaria dir que aquest, wargame esta cap a caiguda, però tindre que dir que o esta, crec que le principal causa són els preus, si no es que es l'unica, no ?

Es una mica de tot principalment els preus amb la arribada del euro van aprofitar, se va pujar el preu de warhammer en tota europa -.-

Despres esta la politica de vendes que es un vend vend vend, mal tracte amb els clients(es el que la va afona al meu poble) i infinitat de coses que estan fen mal desde fa uns anys
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDt Des 28, 2010 9:29 pm

A Manresa hi ha la Joguiba, on venen però no s'hi pot jugar. Hi ha un club amb local, però. Ja penjaré l'enllaç.
El tema GW és ben fàcil: es tracta de vendre a sac i deixar que l'afició s'ho munti sola, passant totalment d'ella, a menys que hi puguin fotre una botiga i serveixi per a vendre a sac.
I més: resulta que com a jocs, doncs són nefastos, una pèrdua de temps. Així que si t'interessen els jocs de guerra acabes tirant cap a un altre de millor. Personalment trobo frustrant jugar partides normals, és un joc que només m'atrau jugar a partir de 5000 punts, per sota és infumable.
I caríssim, és clar. Pel preu de 2000 punts et pots fer una divisió sencera de napoleònics o un exèrcit de la guerra dels 30 anys. Sí comparo el que tinc d'Eldar (passa dels 10000 punts, em penso), em podria comprar un exèrcit napoleònic sencer, l'equivalent a uns 50000 paios pel cap baix...
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
esparver73
Serf
Serf
esparver73


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 29/12/2010
Ubicació : Terrassa, Vallès Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Terrassa   Botigues xules Icon_minitimeDj Des 30, 2010 12:05 am

A Terrassa jo recomano Landròmina, vora el centre, on hi ha còmics i jocs i espai per jugar.
Els propietaris són jugadors i són molt simpàtics.

Enllaç al Facebook: https://www.facebook.com/pages/Landromina/176851405663656
Tornar a dalt Ir abajo
http://bandofodders.blogspot.com
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDv Des 31, 2010 12:57 pm

a barcelona hi ha plan b (al cap d'amunt de torrent de l'olla, a la vila de gracia). m'hi vaig passar fa uns dies i no es que sigui una botiga molt gran pero esta molt ben aprofitada. tenen força varietat de material: figures (victrix, perry, fow, gw, etc.), taula de pintura i de joc, llibres...
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDv Des 31, 2010 7:05 pm

A Torrent de l'Olla hi havia hagut la "5000 dedos del Dr. T (o no sé qui...)".
Si tenen Perry i Victrix doneu-hi una ullada; si més no la caixa de Victrix deu anar a 20-25 € i porta 50-60 paios... Fent conversions o directament "count as" ets pot fer un exèrcit de GI baratet i prou ràpid...
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
M. Drop
Serf
Serf



Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 31/12/2010
Edad : 55
Ubicació : Tarragona

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDv Des 31, 2010 7:53 pm

Doncs si us deixeu caure per Vilanova i la Geltrú hi ha una petita botiga, de nom Tabula, al carrer Recreo. També s'hi pot jugar.
Tornar a dalt Ir abajo
esparver73
Serf
Serf
esparver73


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 29/12/2010
Ubicació : Terrassa, Vallès Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDv Des 31, 2010 10:47 pm

DOGGED escrigué:
A Torrent de l'Olla hi havia hagut la "5000 dedos del Dr. T (o no sé qui...)".
Si tenen Perry i Victrix doneu-hi una ullada; si més no la caixa de Victrix deu anar a 20-25 € i porta 50-60 paios... Fent conversions o directament "count as" ets pot fer un exèrcit de GI baratet i prou ràpid...

La botiga tenia el títol d'un clàssic de fantasia del 1953: http://www.imdb.com/title/tt0045464/

Hi vaig comprar els meus primers eurogames: Catan, Carcassonne i A game of thrones.

Ara és tancada.
Tornar a dalt Ir abajo
http://bandofodders.blogspot.com
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDc Gen 26, 2011 2:01 pm

esparver73 escrigué:
A Terrassa jo recomano Landròmina, vora el centre, on hi ha còmics i jocs i espai per jugar.
Els propietaris són jugadors i són molt simpàtics.

Enllaç al Facebook: https://www.facebook.com/pages/Landromina/176851405663656

Fa tres dies hi vam anar per comprar coses del wings of war i ens va agradar molt. Petita, però acollidora, i amb molts jocs i llibres interessants. I els propietaris són molt atents.
Tornar a dalt Ir abajo
Quim
Confrare
Confrare



Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 27/12/2010

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 3:02 am

esparver73 escrigué:
A Terrassa jo recomano Landròmina, vora el centre, on hi ha còmics i jocs i espai per jugar.
Els propietaris són jugadors i són molt simpàtics.

Enllaç al Facebook: https://www.facebook.com/pages/Landromina/176851405663656

Ostres nen doncs seran amables amb tu, pero jo els cops que hi he anat la tia m'ha tractat com la merda, de fet no hi penso tornar per res del mon.

Ara una mica de flameig anti GW, son una colla de malparits, jo segueixo jugant perque tinc un bon feix de ninots i un grup de joc de 3 amics molt solid amb els que ens agafem uns bons pets mentres juguem, el avantatge que te es que al ser un sistema de joc per rucs es pot jugar en estats realment lamentables. De fet els dos unics jocs de GW que realment m'agraden son l'epic 40k i el blood bowl.
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitimeDj Gen 27, 2011 3:42 pm

Quim escrigué:
esparver73 escrigué:
A Terrassa jo recomano Landròmina, vora el centre, on hi ha còmics i jocs i espai per jugar.
Els propietaris són jugadors i són molt simpàtics.

Enllaç al Facebook: https://www.facebook.com/pages/Landromina/176851405663656

Ostres nen doncs seran amables amb tu, pero jo els cops que hi he anat la tia m'ha tractat com la merda, de fet no hi penso tornar per res del mon.

l.

Jo només he conegut els tios. Shocked
Contra la gw només tinc queixa dels preus. El tracte sempre m'ha semblat molt correcte i fins i tot excessivament amable.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Botigues xules Empty
MissatgeAssumpte: Re: Botigues xules   Botigues xules Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Botigues xules
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Wargames-
Canviar a: