Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Onze de Setembre 2012

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDs Set 08, 2012 10:06 pm

Qui pugui que hi vagi i el que no, ala virtual. Marxa cap a la Independència a Barcelona.
cheers
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 10, 2012 12:02 am

Jp hi seré de bon matí, a la Fira d'Entitats amb els Miquelets. I a la tarda, som-hi!
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Phead
Escuder
Escuder
Phead


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 13/10/2011
Ubicació : Manresa

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 10, 2012 1:51 pm

Fins fa unes hores no hi podia anar, i em tenia molt mosca. Ara fa poc he sabut que puc baixar a Barcelona, i m'ha alegrat el dia.
Després diran que erem 20000, que ens manifestavem pel pacte fiscal o que era per no se què, però crec que demà pot ser el principi real de quelcom que semblava llunyà, i jo hi volia ser.

Salut companys!
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 10, 2012 3:31 pm

Difícilment podran amagar aquest cop que serem més d'un milió de persones, allà.
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDj Set 13, 2012 11:10 am

I de fet no han pogut amagar-ho. Quina passada!!!!

EDIT: Per cert que m'hi vaig trobar la Jenny d'aquest fòrum, amb els Ifrany. Una gent molt ferma!
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 17, 2012 8:38 am

DOGGED escrigué:
I de fet no han pogut amagar-ho. Quina passada!!!!

EDIT: Per cert que m'hi vaig trobar la Jenny d'aquest fòrum, amb els Ifrany. Una gent molt ferma!

hahaha, vaig al·lucinar que em reconeguessis. Smile Bé, jo també et vaig reconèixer, però després que tu em parlessis. Just ahir vaig mirar un documental de Cardona i t'hi vaig veure. Potser em penso si afegir-me als Miquelets...Si ho puc compaginar amb l'airsoft, és clar.
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 17, 2012 11:24 am

Smile

No crec que tinguessis cap problema de compaginació; tinc un amic que ho feia, i jo mateix també vaig començar compaginant ambdues coses. I si no ho faig ara és perquè necessito dies per a la família, els estudis, els gossos i la política, que em menja molt de temps.

I ara per ara començar és molt econòmic. El darrer pressupost permet de fer-se l'equipament de fuseller per menys de 400 €, el preu d'una rèplica d'airsoft de marca reconeguda, com ara una Marui o una VFC per exemple. Si en vols parlar podem quedar un dia, i si algun altre company també hi està interessat, podem aprofitar i presentar el tema, ni que sigui una mica superficialment. Serà una cosa recíproca, ja que m'agradaria que algú dels vostres podés fer una petita presentació del l'airsoft i els Ifrany al nostre grup, que segur que hi troba gent interessada. Quedar amb tothom és difícil però es pot arranjar d'alguna forma, i es pot repetir amb altres grups. A més personalment m'interessa per un altre tema que ja et comentaré en viu si pot ser.

Com no t'havia de reconèixer, princesa! Per cert que respecte de documentals i vídeos, en circulen una bona colla on sortim, ara. Fem una tasca monumental de cara a recuperar aquella època per a la memòria històrica del poble català, i legalment som la única força de caràcter militar i armada catalana... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 17, 2012 2:31 pm

Bé, vulguis que no, ara mateix no puc comptar amb tants calerons, tenint en compte el que cobro. Neutral Però m'interessa força. Potser més endavant, l'any vinent, si millora ma situació econòmica... A més, el que em fa tirar enrera és el fet de saber que no em puc comprometre tant com requereix una cosa així. Si ja fa mesos q no jugo a airsoft, suposo que tindria els mateixos problemes de temps per participar amb els actes dels Miquelets. I no m'agrada semblar una pasota. Si em comprometo en alguna cosa, és perque la puc fer. I si no, ni m'ho plantejo.

Quants gossos tens? Jo tinc una fura, però aviat en tindré dos. També requereixen molta atenció. Smile
Onze de Setembre 2012 Scaled.php?server=42&filename=52555940790483391191266 (En Bru)

Ara m'intrigues amb allò de l'altre tema "que ja em comentaràs en viu". Laughing Doncs si vols si que podriem fer una trobada amb la Host... però això potser millor que ho parlis amb els nostres capitosts. Si ens tens pel facebook serà més fàcil trobar una data.

Tinc un dubte. Aviam, quan et fas dels Miquelets, necessites treure't el permís d'armes?

I gràcies per allò de "princesa". Embarassed



Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDl Set 17, 2012 4:45 pm

Laughing

Una fura amb una corbata catalana!

Pel que respecta als Miquelets, no hi ha pressa, dona. Tot és fer-se l'agenda. Tampoc és que treguin molt de temps; en som molt pocs, els que hi som a gairebé totes les actuacions. Paciència. Per cert que el permís d'armes cal si has d'emprar un fusell de debò, però els que deixa l'associació al principi són d'atrezzo i no poden disparar (el mecanisme funciona però ni es pot carregar amb pólvora ni fer-hi foc), pel que tampoc cal el permís. Igualment el permís per a armes d'avantcàrrega, que és el que es necessita, costa uns 60€ i passar un test. Res de l'altre món, curiosament, tenint en compte que en tenir-lo, amb els nostres fusells (els reals, que ja se'ls compra cada qual però solen fer-ho a través del grup i en grup, també), es pot disparar una bala rodona d'un calibre que volta els 17 mm... Shocked

En tenim 3, de gossos:
Onze de Setembre 2012 408667_4033625397052_1635072601_n

Tots 3 fan entre 25 i 30 quilos cadascun, les bestioles. L'avi, que és el de la dreta, passa de tot; el llebrer del mig és entremaliat i encantador, i el de l'esquerra, el negre, és un peluix, però és el que fa de guardià, i entre les barres que té plenes d'ullals i dents de perillós aspecte i la seva tendència a bordar als estranys i gent que fa coses rares com si se'ls anés a cruspir de viu en viu, anem ben tranquils, pel carrer, i els comercials no molesten gaire davant la porta de casa. Es diuen, d'esquerra a dreta, Zar, Gus i Hugo.

Per cert, em penso que ja us tinc al face. Ja m'ho miraré.

Gràcies i a reveure!
Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDt Set 18, 2012 9:58 am

En Bru és tot un patriota català. (Tot i que és nascut a EEUU). Smile

Quina preciositat de gossos, són de la mena que m'agraden. I love you Quina sort que tens de poder-ne tindre tants! Surprised I quins noms tan curiosos. Tan "humans". Laughing Nosaltres sempre triem noms en català que solen ser mal dits per la gent, per corregir els barbarismes del dia a dia. L'antiga gata es deia Ombra, pq a casa tothom deia sombra i ens irritavem molt. El Bru es diu així per evitar "pardo-pard" tot i que li anavem a dir Bruc. I la següent ja té nom tot i que no la tenim encara. Es dirà fona (honda en castellà). Razz

Bé, ja li he comentat a un dels capitosts de fer una trobada de germanor amb vosaltres (potser un dinar? rabbit ). El que vull saber és si cal comprometre's a anar a tots els esdeveniments que feu. Vull dir, que si de 10 esdeveniments només hi pogués anar a cinc, cal que tiri endavant això de ser miqueleta o millor que no? Exigiu compromís total?
I quant costa un fusell real? Són rèpliques o són antiguitats?
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED
Mariscal
Mariscal
DOGGED


Nombre de missatges : 281
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDt Set 18, 2012 12:46 pm

Smile

Els nostres ja venien amb el nom posat... Excepte en Zar, però no vam caure a veure la traducció correcta de Tsar.

No cal tant, de compromís. Em sembla que el compromís, que només és inicial i temporal, és per a uns 7 actes per any. Pensa que molts d'aquests actes són de perdre un matí o una tarda a tot estirar. N'hi ha que són d'anar, estar-hi un parell d'hores i tornar-se'n. I a l'associació hi ha molta flexibilitat al respecte. Passa'm el teu email per MP, que t'enviaré el full on s'explica el tema del pressupost i el compromís tal i com han quedat ara.

De fusells en fem servir de dos tipus. El que l'associació deixa als associats (és a dir, no cal comprar-lo i el pots tenir a casa però és propietat de l'entitat) és rèplica però no dispara, és "decoratiu". Tot i que el mecanisme funciona, no pot disparar, el martell i la pedra són d'una peça i la cassoleta i el canó no són funcionals. El fusell real és d'adquisició opcional, i surt, sumades totes les despeses, per uns sis-cents euros. Una pasta, però cal tenir en compte que es tracta d'un arma de foc real, de gros calibre, aproximadament el doble dels actuals fusells d'assalt, si fa o no fa una mica més gros que una bala de metralladora pesant. Si no fa figa i surt el tret, pots fer un forat ben gros... affraid

Tornar a dalt Ir abajo
http://homeofthereaper.blogspot.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitimeDt Set 18, 2012 6:31 pm

Ah, clar, són adoptats. Smile Et passo el mail per missatge privat (ara he vist que tenia un missatge teu).
Mercès per la informació. M'ho pensaré. No sembla tant compromís mirat així. Suposo que amb un d'atrezzo ja faria, que és molta pasta i tampoc necessito cap arma de foc real a la meva vida. A més, em fa una mica de por. tongue Tot i que vaig estar a punt de pagar encara més diners per una autèntica svt40 inutilitzada però amb moviment de parts. Em tenia boja. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Onze de Setembre 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Onze de Setembre 2012   Onze de Setembre 2012 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Onze de Setembre 2012
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Bon any nou 2012 a tothom
» Minairons Miniatures: ens veiem a Alpha-ARES 2012!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Off topic-
Canviar a: