Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Hola holita terricolitas xD

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 2:30 pm

Hola a totom

Soc un català perdut per la red que probé del baix Ebre, com se pot suposar me agraden els jocs de guerra ya sigue de tauler com al pc, sa de dir que no li faig fastic a una bona partida de rol soc un viciat xD

Si hi ha algu prop de sant Carles de la Rapita per qui jo soc de alli i tinc ganes de unes bones partides (si alguns cops escrivint se me escapa el dialecte de se parla alla aunque intento no caure en el error xD)


Me agradaria añadir que jo també tinc un fòrum de foroactivo axi que si se necessita ajuda puc tira un cable

Deixo el link
http://espadasydados.foroactivo.com/
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 6:10 pm

Hola! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:30 pm

Benvingut a Jocs de Guerra!!

I parla com vulgues, xic, que jo sóc valencià i també n'amolle unes... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:36 pm

jaja si ja o veig casi veins som que jo visc molt prop de Vinaròs (tic familia alli)i el estrany que parlo es que es mesclat català amb València xD

bueno el que dia si se vol un cable ajudare amb la medida de lo posible que estic inician un forum (com em repeteixo) i se lo dur que es si as un mini banner pubicitari mel ficare a la meu portal i estes coses


ale a crea temes xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:43 pm

Belenger escrigué:
jaja si ja o veig casi veins som que jo visc molt prop de Vinaròs (tic familia alli)i el estrany que parlo es que es mesclat català amb València xD

bueno el que dia si se vol un cable ajudare amb la medida de lo posible que estic inician un forum (com em repeteixo) i se lo dur que es si as un mini banner pubicitari mel ficare a la meu portal i estes coses


ale a crea temes xD

Jo tinc família de Benicarló, que està al costadet de Vinaròs!

Passaré pel teu fòrum, Belenger! De moment no sé fer banners i tal, a veure si algun usuari s'anima Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:44 pm

Hehehe, haver-ho dit. Obre un fil de concurs de banners. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 8:58 pm

el tenia icat de avans per que tel mirseis si te fa gracia me vaig tira un dies "estudiant" tutorials de foro activo aii que mes o menso me desenvolupo be http://espadasydados.foroactivo.com/ per aixo tant de si vol un cable per que el que veigues que te a gracia te puc explicar com feru

no se per que Jenny veig que guanyaras tu en quines ganes o as dit xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 9:22 pm

Belenger escrigué:


no se per que Jenny veig que guanyaras tu en quines ganes o as dit xDDD

hahaha, no té perque! Potser si veig que algú ja el fa bonicot, ni ho intento. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Belenger
Escuder
Escuder
Belenger


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 23/12/2010
Edad : 36
Ubicació : Mi Mundo Imaginario

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDj Des 23, 2010 9:28 pm

jajaja dona jo o dia per les energies e inciativa que o dius pero intenta intetna lo millo es que si se vol sen pode tindre molts minibanners i el que se afilia pot escollir quin vol (aixi tambe es toquen diferents tamanys)
Tornar a dalt Ir abajo
http://espadasydados.foroactivo.com/
Desvalls
Cavaller
Cavaller



Nombre de missatges : 180
Fecha de inscripción : 13/09/2011

Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: hola   Hola holita terricolitas xD Icon_minitimeDv Set 16, 2011 1:37 am


hola Belenger

ja li farem una ullada al teu fòrum
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola holita terricolitas xD Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola holita terricolitas xD   Hola holita terricolitas xD Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola holita terricolitas xD
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presente!
» Hola des de Girona
» Bernatcapgirat
» hola des del Pla d'Urgell
» Hola! Sóc la Jenny!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Presentacions-
Canviar a: