Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Dante
Serf
Serf
Dante


Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Empty
MissatgeAssumpte: Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal   Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Icon_minitimeDg Gen 30, 2011 3:04 pm

Hola,

Tot just he acabat un mòdul per jugar amb les regles de l'AWAW (A World at War) de la GMT, un escenari sobre la guerra civil espanyola amb el Vassal.

L'AWAW és força complicat, però aquest escenari està pensat justament perque pugui servir d'iniciació, ja que precissament es fan servir només les regles bàsiques de moviment i combat i prou. La idea és provar-lo amb PBeM.

Em caldria testejar-lo i també algú que ho traduís a l'anglès (són 5 fulls) Ara ho tinc només en català.

Està basat en un escenari preexistent que hi ha a la pàgina de l'AWAW, http://www.aworldatwar.org/, però com que el vaig trobar plè d'incorreccions històriques, vaig decidir de modificar-lo intentant simplificar-ho, i fer un mòdul pel Vassal.

Un parell d'imatges, el desplegament inicial

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Desplegamentinicialr

Els counters;

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Fitxes

A veure si algú s'anima!





Tornar a dalt Ir abajo
jprado
Serf
Serf



Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 27/12/2010

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal   Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Icon_minitimeDg Gen 30, 2011 7:57 pm

No conec el joc ni he usat mai el vassal, però m'agradaria provar-ho.

Si m'hi vols només ho has de dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Dante
Serf
Serf
Dante


Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal   Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Icon_minitimeDg Gen 30, 2011 10:21 pm

Ei, que bé!! Moltes gràcies!!

T'he enviat un missatge privat amb el meu mail.

A veure si treiem un mod ben guapo!

Algun altre voluntari???



Tornar a dalt Ir abajo
albert
Escuder
Escuder
albert


Nombre de missatges : 84
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 39
Ubicació : barcelona

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal   Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Icon_minitimeDl Gen 31, 2011 1:20 pm

ei! jo estic com en jprado, soc un novell pero m'agradaria participar-hi. i potser tambe podria ajudar-te amb la traduccio
Tornar a dalt Ir abajo
Dante
Serf
Serf
Dante


Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 28/12/2010

Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal   Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Icon_minitimeDl Gen 31, 2011 3:33 pm

Moltes gràcies!

T'he enviat un missatge privat amb el meu mail

fins aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal   Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Voluntaris per provar un escenari de la Guerra Civil pel Vassal
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Spanish civil war
» Diari de guerra

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Wargames-
Canviar a: