Hola,
Sóc de Vilafranca, i acostumo a jugar amb els del club Vine i Acota't. Ara estem fent uns Asia i Europe Engulfed, però es juga a tot.
M'agraden els wargames a nivell estratègic, el Third Reich sobretot. Ara estic fent una partida per correu amb el Third Reich PC, i fent provatures amb l'AWAW amb un parell de companys.
També he jugat al Màgic (i vaig guanyar un torneig local i en un altre vaig fer un segon); a l'Advanced Space Crusade (tinc les figures pintades, ja que veig tants aficionats al món Warhammer); al FoG l'estic aprenent, amb un exèrcit assiri pintat i un altre mitjaval català en camí, ja havia jugat en el seu moment al 7ª WRG; al Fire & Fury (també en tinc uns quants federals pintats); Machiavelli (quin tros de joc); Empires in Arms...
Si algú té ganes de jugar un Third Reich per correu o bé provar l'AWAW pressencialment, que no dubti en enviar-me un mail!
A banda d'això, en PC he jugat a la sèrie Total War, moltíssim al Medal of Honor (si algú ha jugat segur que li sona el meu nick), al Return to Castle Wolfenstein (el millor FPS que he jugat, el 2n no es bo; quina decepció), Hidden & Dangerous 2, Battlefield...
Felicitats pel fòrum