Jocs de Guerra
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Jocs de Guerra

Fòrum sobre wargames en català
 
ÍndexÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Salutacions a tothom

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jotun
Serf
Serf
Jotun


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 03/01/2011
Edad : 41
Ubicació : Barcelona/Palamós

Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 3:09 pm

Hola gent,

sóc de Palamós, però instal·lat a Barcelona. I tinc 28 anys.

Aficionat sobretot al rol: Aquelarre (la primera edició és la que prefereixo), Ktulu, L5A, Warhammer (el de rol, no el wargame), i un llarg etcètera. Els jocs de cartes en general no m'agraden a excepció del Ciudadelas que m'encanta.
Els jocs d'ordinador també m'agraden força sobretot rpg's i algun shooter com ara el Bioshock o d'altres de programari lliure, tot i que no hi jugo massa sovint.

Fins fa poc no tenia massa afició pels jocs de taula però la xicota m'està convertint a poc a poc, Genial, Zombies, i d'altres que no recordo el nom ara mateix

M'he registrat aquí perquè m'ho han recomanat des d'un altre fòrum ja que acaben de regalar-me el joc de 1714. És l'únic wargame que tinc i encara no hi he pogut jugar, però espero poder-ho fer en els propers dies.

Salut per tothom!
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 3:25 pm

Benvinguuuuuuuuuuut! Surprised


Oh! m'encanta Palamós, i sóc una amant de la Fosca i els camins de ronda. Very Happy
Veig que tenim força en comú (apart del racó i 1714). Razz Jo també sóc molt d'Aquelarre i Cthulhu. I els jocs de pc i shooters tb em molen. Veig que tens una bona xicota, si és que et vicia a jugar! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Jotun
Serf
Serf
Jotun


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 03/01/2011
Edad : 41
Ubicació : Barcelona/Palamós

Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 4:02 pm

Moltes gràcies!

Has estat molt amable de passar-me l'enllaç.

Tot i que no pujo massa sovint a Palamós, gairebé sempre que hi vaig faig una bona passejada pels camins de ronda que hi ha i baixo a racons que són poc accessibles si no ho coneixes, em va molt bé per desconnectar.

Tens raó, a la xicota li agrada molt jugar i també és rolera. De fet, el 1714 me l'ha regalat sa germana, que també hi és molt aficionada.

A més a més ja em pactat que a la primera partida l'Exèrcit Català el porto jo

Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
Jenny
Cavaller
Cavaller
Jenny


Nombre de missatges : 125
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 41
Ubicació : Vallés Occidental

Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 4:10 pm

Smile

Jo també he començat jugant amb l'exercit català. És dur i fa patir. Laughing

T'ha tocat bona familia, doncs. Quin bon regal! Ma cunyada mai em regalaria res així, tens molta sort!
Tornar a dalt Ir abajo
Morkai5
Senescal
Senescal
Morkai5


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 20/12/2010
Edad : 38
Ubicació : València

Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 4:34 pm

Benvingut a Jocs de Guerra!
Tornar a dalt Ir abajo
Jotun
Serf
Serf
Jotun


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 03/01/2011
Edad : 41
Ubicació : Barcelona/Palamós

Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 5:03 pm

Gràcies Morkai5!

Espero en els propers dies poder postejar activament.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutacions a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions a tothom   Salutacions a tothom Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutacions a tothom
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Salutacions des de Manresa.
» Salutacions des d'Eivissa
» Salutacions des de Riudoms !
» Hola a tothom!
» Hola a tothom!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Jocs de Guerra :: General :: Presentacions-
Canviar a: