| Salutacions des de Riudoms ! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
fowtarna Serf
Nombre de missatges : 6 Fecha de inscripción : 05/02/2011
| Assumpte: Salutacions des de Riudoms ! Ds Feb 05, 2011 7:10 pm | |
| Bones a tothom, des de Riudoms, sóc afeccionat als wargames i les miniatures, fa tres anys que estic enredat amb FOW, i a finals d'any vaig obrir una botiga online de jocs de taula i miniatures a: www.valkygames.com També som presents a internet, junt amb alguns de la nostra zona amb el blog: http://fowtarna.blogspot.com/ Veig que hi ha gent coneguda per aquests mons de deú Soldadets ! Jordi de Tarraco ! Carai quina colla! Als creadors d'aquest forum volia donar-lis la enhorabona per la iniciativa, i desitjar-lis molta sort. Fins ara,
Editat per darrera vegada per fowtarna el Dg Feb 06, 2011 8:58 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Jenny Cavaller
Nombre de missatges : 125 Fecha de inscripción : 20/12/2010 Edad : 42 Ubicació : Vallés Occidental
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dg Feb 06, 2011 10:40 am | |
| | |
|
| |
Morkai5 Senescal
Nombre de missatges : 103 Fecha de inscripción : 20/12/2010 Edad : 38 Ubicació : València
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dg Feb 06, 2011 10:57 pm | |
| Benvingut a Jocs de Guerra i moltes gràcies per l'enhorabona!! A veure si va bé la cosa! | |
|
| |
soldadets Senescal
Nombre de missatges : 26 Fecha de inscripción : 27/12/2010 Edad : 64
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dv Feb 11, 2011 1:09 am | |
| Ei Magí! Veig que, a poc a poc, tots ens anem trobant aquí... | |
|
| |
fowtarna Serf
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dl Feb 14, 2011 8:31 pm | |
| Ei company ! doncs si, ens anem trobant tots per aquí Salut ! | |
|
| |
Desvalls Cavaller
Nombre de missatges : 180 Fecha de inscripción : 13/09/2011
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dc Set 28, 2011 2:00 am | |
| hola fowtarna Interessant iniciativa la de Valkyrgames Tot i que m'estic decantant cap als 28mm, el primer que he vist ha estat FoW i encara em té mig mig... Feu partides "públiques", per poder veure com es juga. Sou el grup que tinc més a prop (em sembla que fa una setmana o així es van fer unes jornades a Tarragona però no vaig poder venir | |
|
| |
fowtarna Serf
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dc Set 28, 2011 10:23 am | |
| Hola, doncs si, vam fer un troneig de FOW fa dos dissabtes a les jornades de Tarragona. Aquest proper cap de setmana, dies 1 i 2 d'Octubre estarem presents amb paradeta a les Jornades de Rol de Reus (La Palma), el dissabte a la tarda farem una demo de Fow per si vols venir a donar un cop d'ull.
Fins ara,
| |
|
| |
Desvalls Cavaller
Nombre de missatges : 180 Fecha de inscripción : 13/09/2011
| Assumpte: Re: Salutacions des de Riudoms ! Dc Set 28, 2011 5:50 pm | |
| gràcies Fowrtarna
miraré d'anar-hi. | |
|
| |
Contenido patrocinado